Waar komen onze kandidaten vandaan?

Rotary Laren/blaricum

JobRotary begeleidt mensen die op zoek zijn naar werk. Meestal al wat ouder en met ervaring. Toen JobRotary begon was dat altijd via de startende clubs en de arbeidsmarktnetwerken waarin de leden participeerden. In de loop der jaren en met de groei van onze dekking is UWV een belangrijke partner geworden De meeste kandidaten melden zich bij ons via UWV. Voor net gestarte mentoren lijkt het soms zelfs dat als UWV minder doorverwijst we ook niet meer te doen hebben.

Niets is minder waar. In Laren-Blaricum was sprake van behoefte aan kandidaten. Daar heeft een mentor daarom een Oekraïense farmaceut onder zijn hoede genomen, die inmiddels aan het werk is in een apotheek. Dit als één voorbeeld van vele die er in het land zijn van succesvolle en creatieve begeleiding van mens tot mens.